Introductie

Hallo,


ik ben Peter Veen en ik woon in de Achterhoek in Eibergen.

Ik bezoek graag dierenparken en de natuur om ons heen.

In mijn tuin probeer ik steeds wat leuks te doen.

We hebben krielkippen en we verbouwen groenten en fruit.

Dit alles op zeer kleine schaal.

Indien u meer wilt weten over een bepaald onderwerp dan kunt u mij een berichtje sturen.

Dit kan middels het contactformulier in de rechter kolom.

Hier staan mijn andere blogs:

peters-porselein

peter-achterhoek

peters-dieren

peter espresso Cups


vrijdag 19 mei 2017

Hallo allemal,

Hier is een speciaal bericht voor iedereen die graag wensen vervult ziet gaan.


Pink had een wens, om nog eenmaal naar Burgers Zoo te gaan.

En dan komt Linde ons vertellen dat die wens vervult zal worden door :

De stichting Wens Ambulance.



Woensdag 16-05-2017 om 1100 uur staat de Ambulance voor de deur.

Geweldig wat een feest voor Pink.

Klik hier:  peterveen


Hier staat een link van deze geweldige stichting:twentse wens ambulance



2 opmerkingen:

  1. Lieve Pink en Peter,

    Wat fijn hier te lezen dat deze wens lieve Pink in vervulling is gegaan,
    wat zal je genoten hebben. Prachtig het werk van deze stichting en
    de mogelijkheid o.a door alle vrijwilligers die zich belangeloos inzetten.

    Mooie beelden heb je gemaakt van deze bijzonder dag,
    heel veel sterkte in deze moeilijke periode van het leven.....

    Veel liefs
    Josephine
    ♥ XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX ♥

    BeantwoordenVerwijderen